Selamlar,
yeni oluşturucağımız firmamızda grafikerlere ihtiyacımız vardır.iş başına ücretli çalışacak.öğrenci olması tercihimizdir.
ücretleri kendi belirler,bir orta yolunu bulur anlaşırız.sürekli iş garantisi vardır.örnek çalışmalarınız varsa
memnun oluruz.
kolay gelsin.
Konu sahibinin MSN adresi: nibun@hotmail.com Arkadaş rica etti ben foruma konuyu açtım ilgilenenler msn adresini ekleyip iletişime giçebilirler. İyi çalışmalar.