index.php deki session_start() ı sil. Muhtemelen ayar.php index.php ye include edildiği için 2 kere session_start() hata verdiriyor. Yine düzelmezse geçici süreliğine başına @ koy hata mesajını görmezsin.
dedigini eve gidince yapacam. ama ben hatayı görmemek istmiyorum hatayı düzeltmek istiyorum, hata yuzunden admin panelinede giremiyorum.script localde sorunsuz çalışıyor,ama hostta bu sorunu veriyor walla gıcık oldum