selcukx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sunucum windows ve plesk var sanırım ssh linux sunucular için değilmi?
Merhabalar : Bende dikkatsizlikte bulunmusum , sunucunuz windows ise web sayfaniz icin ayri Aplication Pool atayarak daha cok performans alabilirsiniz , ayrica kesinti oldugunda task manager'dan w3wp.exe 'nin cpu kullanma durumunu gozden geciriniz.

iyi calismalar.