merhaba arkadaşlar yeni çıkmış olan ADTECH hakkında bir kaç soru sormak istiyorum. ücret ne kadar olduğunda bankaya yatırıyorlar paramızı? ve şuanda kullanıyorum ringofon reklamları falan koydum ücreti kesin yatırıyorlarmı.