Konu
ADTECH hakkında
14-04-2008, 11:19:14
#1
karamaske2911
Üyeliği durduruldu
merhaba arkadaşlar yeni çıkmış olan ADTECH hakkında bir kaç soru sormak istiyorum. ücret ne kadar olduğunda bankaya yatırıyorlar paramızı? ve şuanda kullanıyorum ringofon reklamları falan koydum ücreti kesin yatırıyorlarmı.