https://www.r10.net/1700158-post32.html
bu mesajı yazdığım anda şikayet ettim zaten siz merak etmeyin.

@gardoman

Mesajın burdan bakılınca aynen Recep İvedik'in Facebook çok amele kaynıyor. Bırakıcam bende zaten demesine benziyor. Pek bi dağdan gelip bağdakini kovar gördüm seni. 4-5 gün sonra zaten bırakıcamda senin sayende değil.

Kimyager, efendi bir kişi olduğundan birşey yazmıyorum. Kimseye forumda kal veya git deme hakkına sahip değilim. İnanki tanıdığım hiç kimse bu tarz konulara bakmıyor. Konuyu okumalarını söylesem onlarca kişinin benimle aynı şeyleri düşündüğünü belirtir fakat söylemiyorum.

Modlarla konuşup görüşlerimi söylerim. Gereğini ne kadar yaparlar ne kadar yapmazlar bilmiyorum.

Hadi sağlıcakla.