Konu
webofisi.net logosu
17-03-2008, 11:21:03
#2
savi
özcan bey sizinle çalışmak güzeldi elinize sağlık yazmakj istediğimiz sizinle ilgili forumdaki özel değerlendiremede yazdım yanlız güvenilirliğiniz ve yaklaşımınız için tekrar teşekkür ederim