Konu
webofisi.net logosu
17-03-2008, 10:50:45
#1
ozday
Merhaba Arkadaşlar...
R10 dan gelen ilk logo işimiz.. Beğeninize sunuyorum. Ozan bey'e tercihlerinden ve çalışmadaki özverisinden dolayı teşekkür ediyorum.. Hayırlı uğurlu olsun..
logonun temel çıkış noktası, W harfi ve kelebek zarifliği, hareketliliği ve estetiğinin birleşmesi.