Konu
Msn de problemmi var ?
29-02-2008, 22:33:51
#4
KenaNeoN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bende de sağlam çalışıyor.Gerçi msn bu aralara kafayı yedi ama..