Konu
Çalınan grafikler hakkında
04-02-2008, 21:09:36
#5
Wiplex
yok zaten çaldılar çalanlar ama napalım elbet yeni bi tane yapabilirim
benim için artık fazla bir önemi kalmadı
ama bundan sonra tasdix kullanacağım inş cayarlar