Arkadaşlar bugünlerde msn bağlantısında problem yaşayan varmı acaba ? Yoksa benden kaynaklanan veya bulunduğum yerden kaynaklanan bir problemmi var çözemedim. Live messenger 8 kullanıyorum ve 2 gündür bazen açılıyor bazen açılmıyor problem nedir çözemedim. Daha önceden böyle bir problem yoktu ? Sizde bu günlerde böyle bir problem yaşıyormusunuz ?