önce kullandığın forum sistemiyle ilgili konuların bulunduğu bölüme gitmen lazm...
Daha sonra sorununu orda yazman lazm...
Ama eğer vb ise; admin panelinde sanıyorum Türkçesi
üye grubu ayarları olan bölümden yapılıyor o ayar...
Forum Yardımları :
VB
Vbulletin - Webmaster Forum & Webmaster Okulu
SMF
SMF - Webmaster Forum & Webmaster Okulu
PHPBB
PhpBB - Webmaster Forum & Webmaster Okulu