Konu
r10.net t-shirtlerimiz olsa..
20-01-2008, 02:58:11
#10
ramonerassi
satılsa kaç kişi alır ki? adam giymeyeceğini bile bile bir tshirti alır mı? üzerinde kendi websitemin yazısı bile olsa giymem ben eminim çoğu kişide öyle düşünüyodur,onun için bu konudan pek bi icraat beklemeyin bence elinizde patlar mallar=)