Konu
Yeni konu butonuı ortada
19-01-2008, 19:05:56
#4
Cenk
vbulletin olduğu için tam yerini bilemem, hiç kullanmadığım bir sistem. tahmini olarak sorunu söyledim sadece. ftp den araştır, viewforum falan gibi yerleri bu newtopic türü birşeyler varsa center kodu var mı bak