Öncelikle birçok yerde okudum bir sayfada 3 adsense gösteriminden fazlası iyi değilmiş/yasakmış diye.

Bende Bloggerdan açmış olduğum bloguma her sayfada 3 post koydum ve altlarınada adsense reklamı koydum. Şimdi tavsiyeler kısmındaki firefox indir reklamınıda ana sayfaya eklemek istiyorum.

Sorum şöyle,

Bunun herhangibir sakıncası olurmu? sayfamdaki 3 adsense gösterimi ile birlikte kullanırsam eğer.

Yada sayfada 2 postun altında adsense gösterimi ile firefox indirin mi göstermeliyim 3 sınırını aşmamak için.