Konu
Fireworkste açılır menü yapılsa bloga eklenebilrmi ?
29-11-2007, 13:38:01
#2
Enforcer54
Şöyle yapmayı dene hoş oda çalışırmı bilmem ama xml içinde frame çağırabiliyorsan başka bir yere koy menüyü ordan çağır bi dene istersen