fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok üstad yanlış anladın beni kusura bakma ben öyle demek istemedim.sanki öyle bi anlam çıkmış gibi geldi ben de takılayım dedim biraz sana
sen mesajda sadece takılmışsın ama.

@leventt

Evet malesef TR'de insanlarımızın çoğuna bişi beğendiremeyiz.
Atalarımız doğru demiş. "İyilikten maraz doğar." ama "İyilik yap denize at."'da demişlerdir. Bende yapıp attım. İsteyen tşk eder isteyen etmez.