Tercih zamanı geldiğinde tercih sayfan açılırsa zaten yapabilirsin okulun alıp almamasına takma zaten tercih sonucu okula yerleşirsen okulda seni kabul edecek

Ama dediğim gibi ben ilk tercihi yapmayan 2.tercihi yapamıyor biliyorum üstteki arkadaş yapabilirsin demiş.
osym gittiğimde bizzat bunu sordum ilk tercihi yapmadım 2. tercihi yapabilir miyim dedim yapabilirsin demişlerdi bana da