Merhaba arkadaşlar VW Golf 5, 1.6 almayı düşünüyorum fakat forumlarda çok faklı bilgiler var bende en güzeli size sorayım dedim.

Motordan hiç anlamam kafama takılan konular FSI, TSI, TDI motorlar var, ben hangisini tercih etmeliyim bu arada bütçem 25, 26 civarı.

Bütçeye göre en uygun motor FSI Comfortline modeli gözüküyor ama onda da yakıt sorunu var gibi. Forumlarda bazıları 450 Krş yakıyor yazmışlar bazıları da 20 Krşdan bahsediyor.

Bu FSI motorlara LPG takılır mı? takılırsa şehir içi ve uzun yol yakıt ne olur, ayrıca bir de Comfortline 1.6 düz motor var o nasıldır kafam çok karıştı illaki forumda Golf 5 kullanan arkadaşlarımız vardır yardımcı olursanız sevinirim saygılarımla.