yo hayır, ama gelen espiriler çok klişe.....
Almışsın yine yarım ekmeğini nedir ya
geçen gün de kadının biri sordu neden o telefon o kadar büyük diye, seneyede kullanırım dedim bir gül bir gül sen bunlar bana numaralarını verdiler
haha sabahın köründe yarıldım

numaramı verim istersen yakışıklı