Sözel ve yabancı dilden gireceğim bu sene. Radyo, Televizyon ve Sinema ya da Amerikan dili ve edebiyatı istiyorum. Ege/9 Eylül/İstanbul Üniversitesi olmasını istiyorum ama ne olur bilinmez.. Sayısal bilgim olsaydı yardıracaktım Yazılım Mühendisliği'ne, ancak ne para ne bilgi olmadığından

Ben daha başlamadım çalışmaya, dershane ağustos ortası gibi başlayacak sanırım biraz tatil yapıyım kafamı rahatlatıyım sonra başlayacağım. Önemli olan günü gününe çalışmak bence..
Şimdiden başarılar
Emeğinizin karşılığını alacağınız tek sınav LYS. Bu yüzden tüm zamanınızı YGS 'ye değil LYS ye ayırın. Konu eksiği olmadan girdiğiniz taktirde çok iyi bi sonuç elde edebilirsiniz LYS'de. Ama aynı şeyi YGS için söyleyemem.
LYS 3 için hangi kaynağı önerirsiniz?
İmkanı olanlar 1+1 eve çıksın. Aileden uzak, internetten uzak arkadaşlardan uzak bir sene geçirin.
Kolay kolay kimse çıkamaz sanırım eve, ben laptopu sattım ve interneti kapattırdım. Arada sırada telden giriyorum böylesi daha iyi.
Önerileriniz için teşekkürler