Selam arkadaşlar 12 gün sonra yeni bir telefon alacağım. Fakat karar veremedim ne alacağıma bir türlü.
Sizce Samsung Galaxy S4 mü yoksa XPERIA Z mi?
Lütfen sadece kullanıcılar ve bilgi sahibi olanlar yorum yaparsa sevinirim..
Biraz daha XPERIA Z görüntü, şekil ve özellik bakımından ağır basıyor S4'e göre sadece hafıza ve %0,69'luk bir işlemci hız fark eksikliği var S4'e göre.
Önerdiğiniz başka bir cihaz var ise onu da söyleyebilirsiniz.