Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
niye hepsini tek bilgisayardan yonetiyorsunuz?
bende su anda 3 hesap var ve 2'sini farkli IP farkli bilgisayardan 1ini de telefondan 3G ile baglanarak yonetiyorum...
arkadaslar cevap vermisler: mayisin parasini alirsiniz buyuk ihtimalle ama haziraninkini kesinlikle alamazsiniz.
gecmis olsun

Mantıken, bi hesaptan bir kaç tane adsnese yönetilebilir bunda bir sakınca olabileceğini düşünmedim. Görüyorum ki yanılmışım. Bağlantılı oldukları için btün hesapları banlamışlar. anlamadığım nokta atıyorum internet kafeye girdişm gayet normal bir şekilde adsensime bktım. illegal hiç bir yöntem kullanmadım. ve gittim benden sonr abaşka biri aynı pc ye oturdu ve illegal iş yaptı adsense üzerinden hile kullandı. tamamen masum olmama rağmen yine patlıycam saçmalık bu... neyse yapacak bir şey yok. Teşekkürler.