ne kadar hükümet karşıtı varsa şu an gösteri alanında.

mahkeme orda yapılacak yapıyı durdurma kararı almış.

ama birilerini bu olayı çok güzel değerlendirdi, üç beş gündür kafamız rahat , şehitsiz, kavgasız dövüşsüz geçerken, al burdan yak.

Birilerine batıyordu bu güzel günler, ve halal olsun çokda iyi karıştırıyorlarda.


Yarından sonra çöplük olmuş yakılmış yıkılmış bir gezi parkı ve çevresine uyanacak istanbul dahamı iyi olucak ?

yazık yav ..

Mesajımı alıntı yapmayın lütfen tek ricam budur.