Ne demek rica ederim,
Seneye de şampiyon olarak geliriz nasolsa, yine şampiyonu yener sevinirsiniz

Bunun da görüntüsünü alabilirsin hocam.
Benim açımdan artık yense de, yenilse de bir önemi yok. Derbi'nin sonucu hep aynı olunca sevinesim gelmiyor be hocam