Paravan blog anlayışında hata var!

Açılan paravan bloğu insanlar değersiz, önemsiz olarak görüp sitelerini öz evlat olup paravan'a ise üvey evlat muamelesi yapmaktadır.

Olması gereken ise siteniz ağabey paravan blog ise küçük kardeş olmalı ve küçük kardeşler abisini desteklemeli öyle bir blog yapmalısınızki oda sizin bir siteniz gerektiğinde çekinmeden adsense reklamınızı koyabilmelisiniz.

Aksi taktirde hiç bir işinize yaramaz aksine zarar verir.

Bakınız: Aşağıda vereceğim site 1 saat önce açtığım paravan bloglardan birisidir. İlk etapta text llink almadım almayacağımda 10 ve üzeri konu olana kadar beklemedeyim.

http://setrmsonline.blogspot.com