Arkadaşlar Merhaba,

Wordpress altyapısını kullanarak bir tema yaptım.
Bu wordpress ile ilk çalışmam ve sıfırdan hazırladım temayı...

Tüm bileşenleri sıfırdan yazdım..

Wordpress'in kodlarını anlamam ve temayı son haline getirmem yaklaşık 30 günümü aldı..

Bitirip yayına vermeden önce.. Genel olarak fikirlerinizi almak istedim.

Site adres: www.xturk.com

İyi-kötü eleştirilerinizi yazıp varsa fikirlerinizi belirtirseniz memnun kalırım.

Siteye bağlı Subdomainler çok önemli değil. Bakmasanız da olur.. Hepsini değiştereceğim çünkü..

Saygılar...