Merhaba,

Arkadaşlar biri ile görüşüyorum 3-4 gündür. Bisikletine motor takmış. Bende alıcısıyım. Görüştük neyse her şey tamam anlaştık. Sadece 1 prüz kaldı.
Gönderme prüzü. İzmir / Gaziemir'den İstanbul / Avrupa yakası tarafına nasıl ne şekilde gönderebilir? Kargo kabul edebilir mi? Bisikleti. Etse bile kaç liraya gönderirler ağır bir şey olduğu için 100 lirayı falan bulur diyen kişiler var. Bende otobüs ile konuş otobüsün bagajı boşsa oraya koyar gönderirsin dedim 20-30 lira ateşlersin veya otobüs şöförüne 1-2 paket sigara verirsin dedim.
Görüşücek işte, bir öneriniz fikriniz var mı?

Bu işi nasıl en çabuk ve kolay halledebiliriz?