Senin yorumlarına bayılıyorum abi. Şu yorumların üstüne 1 tek laf diyecek adam yoktur sanırım. Helal olsun sana.
Cok tesekkurler...
Bu arada yanlis anlasilmasin sadece Aykut Kocaman'in degil, vizyonu olmayan FB baskan ve yonetimininde derhal ayrilmasi gerektigini dusunuyorum.