syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin yorumlarına bayılıyorum abi. Şu yorumların üstüne 1 tek laf diyecek adam yoktur sanırım. Helal olsun sana.
Cok tesekkurler...

Bu arada yanlis anlasilmasin sadece Aykut Kocaman'in degil, vizyonu olmayan FB baskan ve yonetimininde derhal ayrilmasi gerektigini dusunuyorum.