hocam eğer kaçabilirseniz 1 yıl kaçabilirsiniz. 30da gidersiniz. benim akrabam üniversite bitsin diye 2 yıl kaçtı 32 de askere götürdüler yani okada sorun değil. aramada flan polisler salıyordu