fenabiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hahaha koptum 0 trader he yunus emre gördümde 0 trader benden beter olmuşun benim ak da para yok kusuruma bakma hayırlı işler.
Hala 0 mı be aykut