aa olabılır eskıden explorer ıle acıyordum sonra wın fotograf goruntuleuyıcı yapmıstım
cok sagolun arkadaslar bende program da sorun var sandım
tahmin ettiğim gibiymiş

windows 7 nin foto görüntüleyicisin neden gifi göstermediğinide anlamış değilim gerçi