Arkadaşlar ADSL NET4 Paket kullanıyorum.8 mbps 4 Gb kotalı.Kotayı geçersem her 1 Mb 1 kuruştan hesaplanıyormuş yani kotayı 5 Gb geçersem faturama ne kadar eklenir?