Arkadaşlar bir yerde backlink ile ilgili makale okurken şöyle bir yazı gözüme çarptı;
"keywordler için toplam içeriğin %2 sinden fazlası olacak şekilde tekrar edilmemiş olması tavsiye ediliyor. Yani içeriğin en çok %2 keywordlerin kendisi olabilir. Tabii bu sağlıklı bir seo için. yoksa spam yaparak ta üst sıralara çıkarsın".
Şimdi ben bu yazıdan şunu çıkartıyorum; %98 İçerikle alakası olmayan keywordler kullanmak ! Nedir bu işin aslı?