Konu
Sunucu açıldığında oto komut ?
24-09-2010, 21:05:19
#3
NetBlogi
Üyeliği durduruldu
Ni-Osman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
freebsd de /etc/rc.local dosyası varmı?
Freebsd ye hakim değilim o yüzden soruyorum
/etc/rc dosyası varmış :S