sağol xfreex, ama google arama yapınca kendi linklerimden çok bunu görüyorum. üstelik RSS mantığıyla değil komple blog taşınmış gibi. ziyaretçi farkına bile varmaz. bu arada bizim trafik yavaşça o tarafa kayıyor RSS den olan..