Konu
ManagerZone Oynayanlar Buraya
27-06-2010, 20:15:09
#3
GoogleMaster
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Tamam katılıyorum
takımla 2 yıldır ilgilenmiyorum sadece ayda bir hesap silinmesin diye giriyordum
bir baktım div.7'ye düşmüşüm