phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selamlar

gece gece yarın sınavım olmasına rağmen aklıma bir değişiklik geldi


dedim sabaha kadar 200-300 tane blogspot açsam hepsininde de siteme link versem bir yararı olur mu bana olur gibi geliyor ama siz ne dersiniz ?
1. hepsini blogspot açarsan yararı olmaz.
2. hepsini bu gece açar ve link verirsen yine yararı olmaz.

Peki ben ne yapayım diye sorarasan

http://www.google.com.tr/#hl=tr&sour...0ffe617fbea449

Aramasını yap, her ücretsiz blog servisinden bir blog al. 1-2 hafta hepsine birkaç içerik gir indexlet. Sonra bunlardan kendine

günde 1 blogtan 1 link ver... yada haftada 1 blogtan 1 link ver. Kastığın kelimenin zorluğuna, açtığn blog sayısına ve sitenin yaşına göre bunu kendin ayarlamalısın.

bloglar içeriğinle alakalı olursa dahada lezzetli olur