Konu
543 hatta bir iyilik...
20-04-2010, 01:21:28
#4
AlperDemircan
Eyv. atıyorum.
Adresi bilmiyor arkadaş. Kargolayacaktıda.
Ben girmeyi unutunca ç.dışı yazmış mesaj at diye.
Sabah mesaj atamazsam iş yatar ondan
Sağolasın valla atıyorum hemen.