Merhaba arkadaşlar. Sizden tavsiyeler almak için bunu yazıyorum.
Türkçe bir omegle sitesi açmayı düşünüyorum. Elimde script var çalışıyor.
Demo
İki kişi olarak denedik ve sistem çalışıyor fakat scripti kullanırken sunucuda işlemci kullanımını dikkat ettim bir artış yaşanıyor (yaklaşık 0,10 - 0,30 gibi).
Sistemi daha türkçeleştirmedim. Eğer eksik veya hatalar varsa lütfen bana bildiriniz. Tavsiyelerinizde varsa yazabilirsiniz. Eleştiriye açığım.