ardactn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Webmailden giriş yapabiliyor musunuz?
Evet ise; Outlook'ta kullanıcı adına e-posta adresinin tamamını yazdığınıza, sunucu adreslerinin doğru olduğuna emin olunuz.
Webmailden falanda giremiyorum neden acaba anlamadım doğrusu