slm arkadaşlar bir işyerine php script hazırladım. adam bu script i üç bilgisayarda kullanacak birinde yapılan değişiklik diğerlerine yansıyacak şekilde yani tek veri tabanı kullacak şekilde nasıl ayarlıyabilirim ? veya başka bir öneriniz varmı ?