.nL berbat demedim. Sadece şifalı bitki dersi veren birinin soyadını alıp, domain Reg.'leme açısından belirttim.
Görüşüm bu.
O soyadı berbat dediğin kişi Tv kanallarına çıkmış birisi.
Şifalı bitkilerde de oldukça iyi birisi sizce bunun nesi berbat?
Google Trends :
http://www.google.com/trends?q=maranki
Hayırlı Olsun Kardeşim siten güzel olmuş