Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Doğru diyorsun by_antiseptic aslında pek kimse bilmez ama phpBB2 için otomatik olarak mod kurmaya yarayan bir eklenti var. O eklentinin phpBB2 ye kurulması gerekiyor ve o eklenti sadece kendisini destekleyen (otomaitk kurulumu) modları kurabiliyor. Bu modun (phpbb2 de eklentilere mod denilir) tam ismi de AutoMOD' dur.