Öncelikle kişisel bir sitede takvim olması son derece saçma olmuş. Ayrıca anasayfa üzerinde bulunan şu animasyonun ne işe yaradığını ilk bakışta anlayamadım. Bu site en iyi Firefox'ta görüntülenir de son derece yanlış bir tanım. 1024 çözünürlük bir ekran da site Firefox'ta da bile "en iyi" şekilde kullanılmıyor. Anasayfa da bulunan şu animasyon menünün üstüne gelmekte ve menünün bir kısmının kullanımını az da olsa engellemektedir.
Eleştrilerimi yanlış anlamayacağını umuyorum. Başarılar