NS Kontrolü numaralandırma sıralamasıyla yapılır. Yani ; ns1 - ns2 - ns3 - ns4 gibi.

Sıra atlanmaz. ns1'den cevap gelmezse ns2'ye geçilir. Sen sadece 2 siteninde içeriğini aynı yap ve ns'leri doğru bir sırayla gir.