Konu
Uzman sorusu : Yedek Sunucu
30-07-2009, 19:04:45
#3
TakunYA
Üyeliği durduruldu
NS Kontrolü numaralandırma sıralamasıyla yapılır. Yani ; ns1 - ns2 - ns3 - ns4 gibi.
Sıra atlanmaz. ns1'den cevap gelmezse ns2'ye geçilir. Sen sadece 2 siteninde içeriğini aynı yap ve ns'leri doğru bir sırayla gir.