biraz daha açıklarsan iyi olur çünkü 3 görünüşten yola çıkarak bir menüden bunların 3 boyutlusunu çıkarmak diye birşey olduğunu ilk senden duydum şöyle birşey olabilir autocad değilde solidworks veya mastercam bunlarda katı modellerin 3 görünüşünü bir menüden oluşturabiliyorsun ama 3 görünüşten katı model oluşturulması bence böyle birşey yok ben böyle birşey görmedim varsada autocad te olabildiğini hiç düşünmüyorum... Autocad ile 2 boyutlu çizimleri 3 boyutluya çevirme var oda extrude , Revolve Gibi Katı Model oLuşturma komutları ile yapılabiliyor ama 3 görünüşünü çizipte bunların katı modelini oluşturma diye birşey yok.. biraz açıklayıcı olursan yardım edebilirim ..