Arkadaşlar autocad bilipte 3d bilmemek ne kötü

Sınava girecek arkadaşım yarın ve şekillerin üstten alttan yandan görünüşlerini çizip biir menüden bunların otomatik 3 boyutlu yapıyormuşsun ? Bunu nasıl yaparım acaba bir şekli 3 boyutlu hale nasıl getirebilirim? teşekkürler