güzelim başvurum sanırım çöpe gitti.
15-20 gündür uğraşıyorum olmadı.
geri dmoza yollayıp mailimizi doğrulayacağımız maili bir türlü geri yollayamadım.
----- The following addresses had transient non-fatal errors -----
<apply@dmoz.org>
Original-Recipient: RFC822; <apply@dmoz.org>
Final-Recipient: RFC822; <apply@dmoz.org>
Action: failed
Remote-MTA: DNS; mailin-02.mx.aol.com
Last-Attempt-Date: Sun, 22 Mar 2009 18:55:17 +0200
gibi hata mesajlı mailler geliyor
Warning: could not send message for past 6 hours başlıklı
mailin gitmediğini belirten.
bu durumun kaynağı nedir acaba