halil_37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaslar merak ediyorum kendi bilgisayarimdan dosya paylasabilirmiyim nete ? ben yuklicem basklari indirecek... net hizim 8000 kps heralde bi sorun olmaz ... acaba IP numaramla bu mumkun mudur ? mumkun ise gereken programlar fln nelerdir .. bilgilendirirseniz sevinirim.....
adsl kullanıyorsanız modemden port yönlendirme yapmaniz gerekiyor