uzun zaman önce bi siteme ***** tema kurdugumda siteme hacklink eklenmişti,çokda güzel gidiyordu site.sonra hostda mı açık var acaba diye farklı hosta taşıdım,linkleri temizletip ama oradada sorun çıktı yine.oturup 1 hafta temayı inceledim ondan sonra,anlamadıgım yerleri bilen arkadaşlara sordum filan derken tıpkı konudaki gibi biçok farklı şekilde zararlı kodlar oldugunu gördüm temada.adamlar sitede ne istese yapabiliyormuş meger,bizde saf saf sevinerek kullanıyoruz temayı adamlara helal olsun be diyerek
ondan sonra ücretsiz temalar kullandım sitelerimde.siteler para kazanmaya başladıktan sonrada paraya kıydım,lisanslı tema aldım hep.degerini kanıtlamış,artık para kazanır hale gelen sitelerime tema hediye etmek gibi oldu yani.madem geliştin,artık para kazandırıyorsun bana al sana güzel bi lisanslı tema dedim hep
hala da aynı şeye devam ediyorum.sitelerden hangisi para kazanmaya başlarsa free temadan lisanslı temaya geçiriyorum.direkt lisanslı tema almakda gereksiz bana göre.para kazanmayan siteye harcama yapmanın geregi yok.